lördag 20 juni 2009

Ölbrännboll!

Sitter här hemma nu och lyssnar på Guano Apes..
Har varit iväg och spelat ölbrännboll med massa folk. Som typ bestod av mig, Ida, Sandra, Karin, Carro, Sanna, Tobbe, Robin och massa andra som jag inte vet vilka det är.
Det var faktiskt kul med sjukt slibbigt och geggigt! Alltså seriöst, jag har fortfarande typ fukt och köldskador på mina bakre regioner efter att ha suttit på den gräsmattan, damn!

När vi skulle gå därifrån så kom Wallin och Simon och gjorde oss sällskap. Robin skulle hem till Carro så vi gick samma väg och fyfan va elaka Ida och Sandra va mot Robin. HAHA XD.
Drog upp hans byxer till armhålorna så har fick en extra lång cameltoe =). Satte blommor i hans hår och gjorde mittbena. Haha jag minns inte allt, stackarn.
Robin gick iväg till Carro och vi satte oss på en bänk och chillade, Wallin spelade, nice =).
Och ja, sen blev det ju som det blev.. sjukt.. O_O.

Kvällen bjöd på det mesta så att säga. Nu ska jag nog lägga mig och kolla på Mulan, bara för att Ida älskar det =)

/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar