lördag 20 juni 2009

Har jag tillräckligt bra syn för en blogspot?

Hej alla!

Nu har jag skaffat en ny blogg, igen.
Det var en tanke som slog mig när jag skulle bli medlem här.
När jag skulle ordna kontot så kom det upp en liten ruta med deformerade bokstäver. Som alla kanske känner igen lite var stans ifrån?
Under de deformerade bokstäverna fanns ännu en liten ruta där jag skulle skriva vad det var för bokstäver. Så jag gjorde det.

När jag klickade för att komma vidare till nästa sida så kom en röd text upp där de stod att jag hade haft fel, att jag hade fel när det gällde att skriva rätt bokstäver i rutan, och så fick jag göra om det.
Vad är det där till för? Vad är det dom försöker kolla? Om man har tillräckligt bra syn för att få en Blogg? Hmm, är det någon som vet? Haha, känner mig förvirrad.

/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar