tisdag 30 juni 2009

50 åring pooser?

Nu har jag inte skrivigt på några dagar. Får skylla på värmen, man orkar inget annat än att ligga på stranden och jäsa!
Kollade nyss in Sandras blogg (http://paseo.blogg.se/) och hon hade lagt upp en ganska horibel bild på oss från Liseberg -08. Vinögd och peacetecken? Tanken slog mig, när slutar man poosa på bilder? När kommer JAG sluta poosa? Kommer jag vara en pooser som 50åring? Skrämmande tanke, huwaligen.
Imorgon klockan nio ska jag på arbetsintervju, jag är nervös och mitt ambitiösa försök att dölja min septumpiercing misslyckades. Satte i en stav, men kulorna lyser fram i alla fall, ser nästan ut som jag har snor i näsan :(.
Vad ska man ha på sig? Vad ska man säga? Ja, vi får se imorgon hur det går, jag är förhoppningsfull och hoppas på det bästa såklart. Jag kommer berätta mer imorgon om det gick bra!
En sak till, panik!!! Jag ska tatuera mig på torsdag. Är det någon som vill hålla mig sällskap? Inte för att jag är rädd eller så, men jag vill inte åka till Norrköping själv! Ida ska jobba, men någon borde kunna? Jag bjuder på glass :D haha.
Nu ska jag sova, eller ja, försöka :)



Nu lägger jag in en bild på Gustaf, bara för att den låg överst i bildmappen, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar