måndag 22 juni 2009

Kalas

Det var inte jag som hade blivigt knäpp när de gällde tatueringsmaskinen. Det var nått fel på den som gjorde att säkringarna i den gick helatiden. Men dom har redan skickat iväg en ny till mig. längtar att få träffa den!

Idag på kalaset kom Ida, Sandra, Wallin, Cajsa och Linn. Och jag är jätteglad att alla ville komma! Fick ett sjukt fint halsband av Linn, plus en vattenfast eye-liner. Awesome! <3
Av Ida fick jag söta, randiga blommor, men tydligen har hon en till present på g som är lite försenad. Av Cajsa fick jag en påse med snax!
Sen kom öven Gustaf och Ida förbi :D fick fina blommor av dom!

När alla hade dragit hem var Ida kvar och vi gick ut en sväng och tog lite kort. Ida kom på den utmärkta idén att vi skulle ta lite coola bilder med vatten. Slutade med en blöt katt med rinnande smink. Haha. Men nu ska jag sova, för imorgon bär det av till Norrköping. Idasuperslida ska tatuera sig, spännande!


Ser mest besvärad ut? :D

Nästa gång ska jag ha regnponcho på mig! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar